Är jag feg?

Är jag det? Eftersom jag väljer att blogga anonymt?
Jag väljer att vara anonym för människorna i min omgivning inte ska behövas påverkas av mina handlingar.
Ingen säger att något jag skriver här kommer göra detta men ifall det skulle hända ser jag min anonymitet som ett litet skydd.

Jag tänker vara 100% ärlig när det gäller alla frågor ni ställer och kommer inte hitta på saker som inte hänt att blogga om.

Ni vill se en bild av mig bara för att veta att jag inte ljuger... hmm och hur kan ni vara säkra på att det är jag på bilden isf? Jag kan ju lika gärna ta en bild som föreställer någon annan.

Jag vet aif. att just nu tänker jag inte träda fram och visa mig.. jag är inte redo för det än!

Men feg? NEJ! Det är inget ord som beskriver mig!

PoK

Kommentarer
Postat av: Daniel

Orden väger tyngst.

2010-02-10 @ 14:17:09
URL: http://danielfagerholm.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0