Jahaja

Det finns en blogg som jag verkligen uppskattar Alex talar ut, han skrev förra veckan om att han funderar på att lägga ner bloggen... eftersom jag ville visa hur mycket jag uppskattar hans blogg gjorde jag lite stickers och satte upp dem på diverse ställen runt om i stan :) bild bevis kommer senare :) Så har ni inte varit inne på hans blogg innan rekomenderar jag er att ta en titt genast :)

Jag har skrivit och skrivit i helgen. Vet dock inte om jag är redo för att lämna ut allt på bloggen.
Ska fundera mer över det ikväll, så ni kan räkna med ett nytt inlägg under morgondagen :)

Hur har er helg varit? Haft det mysigt med någon du håller kär eller något annat kul?!

Pusshaaaaaaaaj

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0